2013. július 16., kedd

16.rész ~ Mindenki megbolondult?!

Hali. Jól látom, hogy 19 feliratkozóm van? Imádlak titeket! Mostanában rászoktam a hosszú részekre, remélem örültök. Oldal új szavazás lett. Tudjátok mi a dolgotok. Jó olvasást! 

Ui.: A gyönyörű fejlécet köszönöm Blondie Queen-nek. 

Reggel kifejezetten jól keltem. Nyújtóztam egy nagyot majd kinyitottam a szemem. Mellettem Lin nyomkodta a telefonját. 
- Jó reggelt. - köszöntem neki és én is felültem. 
- Neked is. - mondta fel se nézve a mobiljából. Amikor az ágy támlájának dőltem, észrevettem, hogy milyen kupi van a szobába. 
- Mi volt tegnap este? - kérdeztem és kíváncsian Lin felé fordultam. 
- Nem emlékszel mi? - vigyorgott rám mire a szemöldököm a plafonig szalad. 
- Lindsay. - meresztettem rá a szemeim, hogy nyögje ki, de azonnal. 
- Jade. - vigyorgott még mindig

~ visszatekintés a tegnap estére  ~

~ Lin szemszöge ~


- Srácok meghalok az unalomtól. Csináljunk már valamit! - nyafogott Nate. - Raboljuk ki a motelt! - röhögött fel.
- Néha úgy érzem az IQ-d a tengerszint alatt van. - forgattam meg a szemeim.
- Néha úgy érzem az IQ-d a tengerszint alatt van. - utánozott vékony hangon nyávogva mire hozzávágtam egy párnát.
- Tényleg csinálnunk kéne valamit. - tanakodott Niall is. A fiúk gondolkodni kezdtek míg Jade majdnem bealudt a kanapé végében. Percek múlva meg is tette. A fiúk valamin kuncogni kezdet amire odakaptam a fejem. 
- Új ötlet? - kérdeztem rá mire Ben bólintott párat. 
- Vetkőztessük le. - nyújtotta ki a nyelvét Nate és Jade felé biccentett. 
- Haha csak szeretnéd. Hagyjátok békén. - védtem meg mire a fiúk tovább törték a fejüket. 
- Amikor kajálni voltunk, ti is láttátok a büfét? - kérdezte Niall mire mindenki bólintott. - És láttátok a dobozos söröket is? - erre Ben és Nate csillogó szemekkel vigyorogni kezdtek. Mondtam volna, hogy 18 alatt úgyse adják ki, de már mindkettő betöltötte. Mire észbe kaptam már az ajtóba vártak. 
Bevallom én is unatkoztam és szívesen belementem volna ebbe sunyi iszogatásba. Felkeltettem Jade-et, aki egész jól fogatta a "Gyere sunyiba fogunk piálni" dumát. 
- Ez komoly? - kérdezte mire elálltam előle így meglátta az ajtóban toporgó fiúkat. - Menjünk! - állt fel ő is. Nate halkan kinyitotta az ajtót majd kidugta a fejét. Ben eközben azzal szórakozott, hogy rácsapja Nate fejére az ajtót, de végül nem tette. 
- Tiszta a levegő. - suttogta Nate majd kiment. Mi is követtük. A folyosón osontunk végig egészen a lépcső tetejéig. 
- Valakinek őrködnie kéne. - mondta Ben és lenézett a büfébe. 
- Jó én maradok. - vállaltam. 
- Én is. Ti menjetek. - intett Jade mire a 3 fiú halkan letrappolt a lépcsőn. - Ez izgi lesz. - vigyorgott. Már nem is volt annyira álmos. Erősen füleltünk majd meghallottuk az ismerős hangokat. 
- Scott, Perker! Ti meg mit kerestek itt?? - hallottuk Mrs.Miller hangját. Azonnal felpattantunk és megfordultunk. A tábor vezetőnk nem messze állt tölünk köntösbe. Arca úgy nézett ki mint aki végig örködte az össze éjszakát amióta velünk van. 
- Csak WC-re indultunk. - motyogta Jade. Rossz válasz. 
- Arra is van női mosdó. Sőt a szobátokba is. - mutatott a másik irányba, ahonnan jöttünk. 
- Azok foglaltak. - erősködött tovább Jade. 
- Viszont a lentit csak a személyzet használhatja! - kontrázott Mrs.Miller. Azt hitte ezzel elmondjuk miért is vagyunk itt. Hát én nem olyan vagyok. Ahogy látom Jade se. 
- Ha szépen kérjük biztos beengednek minket. - vettem fel egy angyali vigyort. 
- Na elég a süketelésből. Nyomás vissza a szobátokba. - intett a másik irányba és megindult felénk. Jade-del összenéztünk majd egy bólintással elintéztük. Lerohantunk a földszintre, ahol nem láttuk a fiúkat. 

- Hova tűntek? - kérdeztem és idétlenül kapkodtam a fejem. 
- Szerintem elbújtak. - rántott vállat Jade. - Menjünk vissza. - mondta mire bólintottam. Mintha a WC-ről jöttünk volna felmentünk az emeletre és célba vettük a szobát.  Mrs.Miller végig követett minket a tekintetével, sőt el is kísért minket a szobáig. Bementünk és leültünk a kanapéra. Vártuk a fiúkat akik pár perc múlva betoppantak. 

- Helló csajok. Megjött a sör. - mondta vidáman Nate és letette a sok-sok dobozt az asztalra. Nem tudtam, hogy bírták el és miért hoztak ennyit, de megadta az este hangulatát. 


~ 2 óra múlva ~ 

Zárt ajtó mögött folytatodott a mi kis bulink. Valamelyikük telefonjából mindig szólt egy kis zene. Néha kicsit pihentünk aztán táncoltunk. Nem tudom mennyi sört ittam, de nem részegedtem le. Amúgy is csak 2%-os volt. Az egyik fotelbe ültem és a társaságot figyeltem. Tudok bulizni, de ez most inkább egy nyugodt mini buli mint valami diszkó. Nate mint valami elmebeteg a szoba egyik sarkában táncikált. Nem volt részeg, de lehet, hogy bebeszélte magának. Ben csak állt és bámult valamerre. Jobb kezében egy doboz sör, lábával ritmusra dobbantott a padlón. 
 Követtem a tekintetét. Niallt bámulta aki Jade-del táncolt. Nem is akárhogy. Niall még teljesen magánál volt, de Jade már máshol járt. Érthető, hogy a szőke élt a lehetőséggel. Jade  Niall előtt állt és gusztustalan módon dörgölőzött a fiúhoz aki persze belement a játékba.  Testük minden porcikája érintkezett. Ezt azért nem néztem volna ki belőle. Mármint Jade-ből. Jó, legyen az a mentsége, hogy nincs magánál. De egy pár %-os sörtől? Ugyan már. Biztos ő is élvezi a helyzetet. Tekintetem megint Benen állapodott meg. Arca megfeszült, pár percre lehunyta a szemét közben pedig erősebben szorította a sörös dobozt. Egészen addig míg az lapos nem lett. Az arcára volt írva, hogy megbolondul a féltékenységtől. Nem értem miért nem tett valamit. Miért nem veszi el Niall-től? Ha annyira szereti miért nem próbálja megszerezni? Újra a táncos párosra néztem. Ezúttal egymással szemben álltak. Homlokuk összeért, és a szájuk közt is csak centik voltak. Ben teljesen megsemmisülve állt a szoba közepén. Megsajnáltam. Muszáj volt tennem valamit. Felálltam és letettem a söröm. Jade és Niall szája szinte súrolták egymást amikor elrántottam onnan a barát nőm. Nem törődtem egyikkel se. Megszorítottam Jade kezét és berángattam a szobába. Nem voltam valami tapintatos, rálöktem az ágyra. Mint egy bábú elfeküdt és meg se mozdult. Mérgesen bámultam egy darabig amikor kinyílt az ajtó és bejött Ben. Nem szólt semmit csak leült az ágy szélére. 
- Köszi. - motyogta hálásan, de nem nézett rám csak Jade alvó testét figyelte. 
- Miért nem léptél közbe? - kérdeztem kíváncsian. 
- Nem tudom. - rántott vállat. Eljátszotta, hogy ez az egész nem jelentett neki semmit, holott tudom, hogy az ellenkezőjét érzi. 

visszatekintés vége (ez a visszatekintés csak Lin fejében történt) ~ 

~ továbbra is Lin szemszöge ~

Z E N E
(nem muszáj, de jó vele olvasni)

- Na mondd már mi volt tegnap este! - nyaggatott Jade mire egy sóhaj kíséretében letettem a mobilom és felé fordultam. Fejben még egyszer átfutottam ami tegnap történt. Néhány gondolatomat nem akartam elmondani neki. Mondjuk ami Bennel kapcsolatos. Tegnap este csak segítettem neki, de innen már az ő dolga. Nem vagyok Niall ellen, de mégiscsak Ben szereti őt, Niall csak a barátja. 
- Hát jó. - sóhajtottam megint. - Az egész úgy kezdődött, hogy Nate majdnem meghalt az unalomtól... - kezdtem bele. Miközben beszéltem végig az arcát fürkésztem. Néha bólogatott jelezve, hogy rémlik neki valami. Olykor rám szólt, hogy álljak meg egy kicsit. A végére viszont nem úgy reagált, ahogy azt vártam. Teljesen kifordult magából.

~ Jade szemszöge ~ 

Amikor Lin segített feleleveníteni a tegnap estét teljesen elborított a harag. Miért nem hagyta, hogy megtörténjenek a dolgok? 
- Miért kellett szétszedned minket?? - förmedtem rá. 
- Még én vagyok a hibás? Csak jót akartam neked! - emelte fel a hangját. 
- Jót? Azzal, hogy megakadályozod a boldogságom? - szóltam vissza. Nem ismertem magamra, ahogy vele beszéltem, de nem értettem, hogy képzeli ezt az egészet. 
- A boldogságod? Jade ez a szerelem viszonzatlan! Nem tűnt még fel? - kiabált velem. Nagyon fájt amiket a fejemhez vágott. Mindig is azon voltam, hogy a Niallel való kapcsolatom több legyen mint barátság.
- Miért kell lebeszélni az álmaimról?? 
- Neked ez a fiú az álmod? Aki nem vesz észre amikor más boldoggá tehetne!! - kiabált és nekem akkor pattant el a cérna. A sírás határán voltam, de erősnek akartam mutatni magam. Felkaptam a száraz ruhám, kivettem a szekrényből egy törölközőt és kimentem a folyosóra, hogy egy másik fürdőt használjak mert nálunk elfogyott a meleg víz. Ne értem Lin felfogását. Miért kell ilyeneket mondani? Miért nem hagyta, hogy Niall megcsókoljon? Talán ez lehetett volna a kapcsolatunk kezdete. Mi van ha Linnek kell Niall? Talán féltékeny? Hogy lehet ilyen egy barát nő? Fújtatva mentem végig a folyosón amikor nekimentem valakinek.
- Hova rohansz? - kérdezte Ben mire megálltam és kifújtam a levegőt.
- A fiúk fürdőjéből jössz? - kérdeztem mert láttam, hogy vizes a haja.
- Nem a lányokéból mert a fiúknál sincs meleg víz. - biccentett. Akkor nekem a lányokhoz kell mennem. Ben épp elindult amikor megfogtam a karját és visszahúztam.
- Te tegnap este velünk voltál ugye? - kérdeztem mire bólintott. - Lin tényleg szétszedett engem és Niallt? - Ben mosolya lehervad, arca eltorzul. Komor lett. Egy kicsit fürkészte az arcom majd megrántotta a vállát és otthagyott. Mindenki meghülyült?? Duzzogva mentem tovább a folyosón, hogy használjam a fürdőt, ahol gondolom mindenki tolakodik. Amikor oda értem megláttam a kígyózó sort. Az ajtó előtt Mike, Rose, Lola és James állt.
- Szia. - köszöntek szinte egyszerre mire mosolyogva visszaintettem. Daisy az ágyán ült és a mobilját nyomkodta. Nem nézett rám és nem is köszönt. Annak örülök, hogy a kis vitánk kettőnk közt maradt és nem kürtölte szét, így legalább nem romlik a kapcsolatom a többiekkel. Beálltam James mögé és vártam a soromra. Lassan mindenki elfogyott és mehettem én. Szomorúan vettem észre, hogy a kis fürdőhöz nincs kulcs. Gyors ledobtam a ruháim és beálltam a zuhany alá. Elhúztam a függönyt és megengedtem a vizet. Áztattam magam egy darabig és amikor már úgy éreztem, hogy elég lesz elzártam a vizet és kinyúltam a törölközőmért. Hiába tapogatóztam  nem találtam sehol. Kinéztem és nem láttam, ahogy a ruháimat se. Ijedten néztem körbe a kis fürdőbe, de nem találtam a cuccaim. Tekintetem megakadt az ajtón ami résnyire nyitva volt.
- Üres a fürdő!! - hallottam Daisy hangját. Pár másodperc múlva kivágódott az ajtó és bejött Nate. Amint megláttuk egymást mindketten felsikítottunk.
- Daisy azt mondta üres a fürdő. - mondta értetlenül.
- Hazudott. Nate légyszi keresd meg a cuccaim, nincsenek itt és addig nem tudok kiszállni. - topogtam és a függönnyel takartam magam. Tudtam, hogy Daisy nyúlta le a cuccaim.
- Már nagyon kéne fürdeni. - kezdett nyafogni.
- Addig nem jöhetsz amíg nem tudok kiszállni! - érveltem mire felsóhajtott. Forgolódni kezdett majd a kis szekrényből kivett egy törölközőt és felém nyújtotta. - Ebbe nem fogok végig menni a folyosón!
- Akkor vedd fel a ruháim, keresd meg a tieid aztán hozd vissza az enyémeket. - mondta az érdekes ötletét. Kellett egy kis idő mire átgondoltam ezt az egészet.
- De nem baj, hogy felveszem a ruháid? - kérdeztem kicsit zavartan.
- Tudod hány lány volt már a ruháimban? - kérdezte egy fél mosollyal.
- Kösz ez megnyugtató. - röhögtem el magam kínosan és elvettem a kezéből a törölközőt. Magamra csavartam és kiléptem. Elfordultam, hogy ledobja a ruháit. Közben rám füttyögött párszor, de elengedtem a fülem mellett. Amíg bent fürdött megtöröltem magam és a kezembe vettem Nate ruháit. Istenem ez mennyire égő lesz. Úgy fogok sprinteli a folyosón mint még soha. Előtte persze elkapom Daisyt. Felvettem a pólót ami a combot közepéig ért majd keresni kezdtem a gatyát. - Nate hol a gatyád? - forgolódtam.
- Bokszer volt rajtam. - röhögött a zuhany alól.
- Ezt ugye nem mondod komolyan? - kérdeztem. Nem szólt semmit. Tehát nincs gatya, szuper. Azért az alsóját nem fogom felvenni. Ki tudja mikor cserélte utoljára? Kicsit lejjebb húztam a pólót és kiléptem a fürdőből. Tekintetemmel a cuccaim kerestem.
- Ezt keresed? - biccentett Daisy a ruháim felé amik a bal kezében voltak.
- Add vissza! - indultam el felé.
- Mit beszéltél Bennel a folyosón? - állt fel és fenyegetően meresztette rám a szemeit. Körülöttünk a lányok feszülten figyeltek. Nem álltak senki pártjára.
- Csak egymásba ütköztünk. - adtam az egyszerű választ.
- Aha, persze. Világosan megmondtam, hogy kerüld el! - förmedt rám.
- Hé lányok.. - jött be Ben mire Daisy hozzám vágta a ruháim. - Jade miért van rajtad Nate pólója? - kérdezett valami mást.
- Én csak.. - kezdtem volna magyarázni.
- Nate-tel együtt fürödtek! - mondta helyettem Daisy mire kikerekedtek a szemeim. Már nyitottam volna valamit.
- Mi?? - horkant fel Ben. Arcára kiült az értetlenség. Fogalmam nem volt, hogy magyarázzam el neki. A ruháim már nálam voltak és Nate felsője volt rajtam.
- Ez nem az aminek látszik.. - kezdtem hebegni. Olyan hülyén éreztem magam. Aztán rájöttem, hogy mégis miért kéne neki magyarázok. - Tudod mit? Higgy amit akarsz. Mert nem fogok magyarázkodni! Csak úgy megjegyezném, hogy Daisy tehet az egészről mert egy féltékeny liba! - kiabáltam magamból kikelve.
- Miért kell másra kenni? - kérdezte Ben hangosabban. Kezdett nagyon ellenségessé válni.
- Miért érdekel, hogy mi van velem?? - üvöltöttem rá és éreztem, hogy mindjárt elsírom magam. Nem vártam meg, kirohantam a szobából. Sírva futottam vissza a saját szobánkba, ahol egyenesen a hálóba mentem. Lin az ágyon ült, pont úgy mint a veszekedésünk előtt. Érkezésemre felkapta a fejét. Arcáról semmit nem tudtam leolvasni. Megfordult a fejembe, hogy bocsánatot kérek, de amikor megszólaltam volna Lin felállt és kiment. Akkor már tényleg elbőgtem magam. Mindenki megbolondult?? Vagy velem van a baj?? Sírva átöltöztem a saját ruháimba majd elfeküdtem az ágyon.
- Jade. - hallottam Niall hangját az ajtóból mire odanéztem. - Bejöhetek? - kérdezte aranyosan.
- Persze. - erőltettem egy mosolyt az arcomra majd elkezdtem letörölni a könnyeim. Valamivel jobb kedvem lett. Leült az ágyra majd elfeküdt mellém.
Kezébe vette az ujjaim és játszani kezdett velük. Nem nézett rám.
- Mi történt? Csak kiabálást hallottam. - mondta halkan. Nagyon megörültem, hogy érdekli a dolog.
- Daisy megfenyegetett, hogy kopjak le Benről. Amikor mentem fürdeni meglátott minket, ahogy beszélgetünk. Aztán kilopta a fürdőből a cuccaim és beküldte Nate-et. Én meg ott szerencsétlenkedtem a zuhany alatt. Felvettem Nate pólóját amíg vissza nem szerzetem a ruháim. Kint veszekedtem Daisyvel amikor bejött Ben. Daisy persze minden szar behazudott neki és még én jöttem ki rossznak. - mondtam szomorúan. Niall csendben végig hallgatott majd sóhajtott egyet.
- Egyikkel se foglalkozz! - mondta határozottan.
- Így látod jónak? - kérdeztem bizonytalanul. Erre ő felkönyökölt. Én is így tettem. Fürkésztük egymás arcát. Kék szemei mint mindig most is megfogtak. Nem tudom mi lesz velem ha hazamegyünk és nem látom többé.
- Így. - mondta és eltűrte a hajam. Keze a nyakamra csúszott, magához húzott és egy játékos puszit nyomott a homlokomra. Iszonyat jól esett, persze én sokkal többet akartam, de be kellett érnem ezzel. Még mindig egymást néztük amikor kinyílt az ajtó és megláttuk Mrs.Millert.
- Gyertek! Készülődünk, holnap indulunk haza. Ma még csinálnunk egy utolsó bulit! - mondta izgatottan majd kiment. 

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jóó lett mikor lesz kövi rész ??Zaklatlak egy kicsit :$$ xdd

    VálaszTörlés
  2. Valneína miért kínzol??? Jade és Niall járjanak már vagy legalább csókolózzanak :D Kövit de most! :D

    VálaszTörlés
  3. aaa nagyon siess a következőveel!!:DDDD

    VálaszTörlés
  4. Siess!!! Nagyon jó lett ez a rész!! Remélem Jade-nek végre kinyílik a szeme és észre veszi mi a helyzet! Tudod melyik fiúról mi a véleményem!!!
    Igyekezz a kövivel!!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyn jó !!
    És nézzél be ide:
    http://waytomylovee.blogspot.hu

    Díj neked :)

    VálaszTörlés