2013. június 27., csütörtök

8.rész ~ Rohadt eső!!

Sziasztok. Nagyon örültem a komiknak, de az az igazság, hogy amikor elolvasom még engem is összezavar a sok. Írtátok páran, hogy nem tudjátok mi lesz. Ilyenkor én is elbizonytalanodom, de attól még megírom mert tudom mi lesz. Komizzatooook!!! :) Jó olvasást! 

Amikor szükségem van anyára akkor nem válaszol. Tegnap este elküldtem neki az üzit, de még nem reagált. Pedig ez nekem tényleg fontos! Már csörgettem is, de nem vette fel. Mondjuk apa nem jutott az eszembe. Mindegy, ma még próbálkozom. A tegnap esti tábor tűz elmaradt mert szakadni kezdett az eső. Pont illett a hangulatomhoz. Odakint még mindig szar idő volt. Fújt és a szél és az ablak üvegén apró cseppek folytak végig. A Niall-lel folytatott beszélgetésünk óta nem futottunk össze és nem is szóltunk egymáshoz. Igazából pont nem erre számítottam. Azt hittem legalább többet reagál. Az órám már 10-et mutatott, de körülöttem még mindenki aludt. Én soha nem tudok sokáig aludni. Hirtelen rezegni kezdett a telefonom mire felültem. Kezdtem megörülni, hogy anya az, de nem. Az sms-t Niall írta. Először furcsálltam, hogy tudja a számom, aztán leesett, hogy amikor összeverekedtek Bennel, utána nyomkodta. A szívem majd kiugrott a helyéről. Legbelül azon reménykedtem, hogy bocsánatot kér majd. Megnyitottam az sms-t és szemeimmel többször is átfutottam a sorokat:

Találkozhatnánk a fa ház mögött? 

Arcom a párnámba fúrtam és úgy sikítottam bele. Annyira jó érzés fogott el, hogy az legírhatatlan. Találkozni akar velem. Biztos átgondolta. 
- Miért fetrengsz? - lógatta le a fejét Lin. Kicsit álmosnak tűnt. Fürtjei az arcába lógtak. Alig láttam barna szemeit. Nem szóltam semmit csak egy óriási vigyor kíséretében felé nyújtottam a telóm mire lemászott. A kezébe nyomtam és vártam mit reagál. Szemein láttam, hogy többször elolvassa majd lassan egy mosoly terül szét az arcán. A mosolygós pillanatot a telóm rezgése zavarta meg. Először arra gondoltam, hogy anya írt vissza, de amikor Linnek kikerekedtek a szemei és eltűnt a mosoly az arcáról, azonnal kikaptam a kezéből a készüléket. Megint Niall írt:

Bocsi, nem neked akartam elküldeni. 

Ajkaim remegni kezdtek. Éreztem, ahogy arcomon végig folynak a könnyeim. Nem nekem írta. Csak véletlen volt. Megemeltem a kezem és meglendítettem azt, hogy eldobjam a telefonom, de Lin lefogott és magához ölelt. Hangosan zokogni kezdtem mire felhúzott és elindult velem a fürdőbe. Lehajtotta a WC tetejét és ráültetett. Előre görnyedtem és fejemet a combomra döntöttem. Lin mellettem guggolt és a hátamat simogatta. 
- Shh. Ne sírj! - próbált vigasztalni. - Nem érdemel meg téged! Hallod? - szavait meg se hallottam. Az agyam csak Niallön kattogott. Fájt ez az egész. Tényleg haza akartam menni. Szeretem, de nem akartam látni. 
- Figyelj Lin. Köszönök mindent, de ezt valaki mással kell megbeszélnem! - álltam fel. Ő is felállt és egy megértő bólintás kíséretében szorosan megölelt. Belebújtam a papucsomba és a telefonomat szorongatva lementem a nappaliba. A fotelt az egyik sarokba húztam és tárcsáztam Katet. 1 csengés után már fel is vette. Sírva szóltam bele, ő pedig csendben meghallgatott. Nem szólt semmit csak néha sóhajtott egyet. Elképzeltem, ahogy egyes részeknél ökölbe szorul a keze, esetleg a plafonig szalad a szemöldöke. Miután befejeztem kíváncsian vártam, hogy mit mondd.
- Üzenem ennek a gyereknek, hogy nagyon örüljön, hogy nem mehettem el. Ja és ne akarjon összefutni velem egy sötét sikátorban!! - mondta mérgesen. - De ezt így szó szerint. - parancsolta. - Kíváncsi vagy a véleményemre?
- Tudod, hogy igen. - bólintottam mosolyogva.
- Ne kergesd Niallt. Ha szeret keres. Ha nem, be kell látnod, hogy ez most nem jött össze. Amúgy az elhangzottak alapján Ben rendesebbnek tűnik. Verekedett érted, elmondta az igazat és amit róla meséltél igazi rossz fiú. - magyarázott és közbe rájöttem, hogy teljesen igaza van. - Ne sírj Bogyó oké? Ha lesz valami azonnal írj vagy hívj! Tudod, hogy neked mindig felveszem. Ebben az esetben hallgass az eszedre! Nem akarom, hogy ez az ír srác összetörje a szíved. Oké? - kérdezte. Válaszolni akartam, de hallottam, hogy a fiúk lefele szállíngóznak. Nem akartam, hogy meglássanak.
- Kate. Köszönök mindent. Legjobb barát nő vagy. Szeretlek. Puszi. - hadartam kicsit megkönnyezve, hogy most nincs itt.
- Neked bármit. És is puszillak. Szia. - mondta majd letette. A fiúk megjelentek a nappaliba és kérdőn néztek rám.
- Te sírtál? - kérdezte Ben és felém jött. Egy intéssel a konyhába küldte a fiúkat, ő pedig helyet foglalt a fotel karfáján.
- Dehogy is. - töröltem meg a szemem. Az arcom már nem volt könnyes, gondolom a vörös szemeim láttán gondolta.
- Mi volt tegnap? - kérdezte. Hangjából áradt a törődés, de nem akartam róla beszélni.
- Majd máskor jó? - kérdeztem halkan. Nagyon örülök ennek a kedves gesztusnak, tényleg jól esett, de most nem volt alkalmas.
- Oké. De ne sírj! - parancsolt rám mosolyogva majd felállt. Kicsit vissza görnyedt felém mintha akarnak valamit, de látva az értetlenségem inkább kiegyenesedett. Még egyszer visszanézett rám majd a konyhába ment. Pár másodperc múlva Matt rohant le a lépcsőn egy rúddal a kezében. Talán papírból volt. Meglátta, hogy bámulom ezért biccentett, hogy menjek vele én is. Mike a nappaliba zavarta Codyt meg Jamest, akik leültek tv-t nézni. Közben Nate és Ben kijöttek a konyhából és jobban megnézték a rudat. Tanulmányozták egy darabig majd beletömtek egy csomó vizes, összegyúrt szalvétát.
 Nate megfogta majd a kanapé mögé ment és Cody fejéhez emelte a rudat. Döbbenten néztem amit csinál és próbáltam visszafojtani a nevetésem. Végül Cody megkapta a fülébe a vizes szalvétát és felordított. James elkísérte a fürdőbe, hogy kiszedjék a füléből a szalvétát míg én röhögtem a fiúkkal. Később mindenki lejött és leültünk reggelizni. Borzasztó volt egy légtérbe lenni Niallel. Amikor épp a kajámra koncentráltam mindig úgy éreztem, hogy engem bámul. Aztán rá néztem, de ő akkor épp Bonnieval beszélgetett. Kivel mással. Unottan turkáltam a rántottámba amikor elvették előlem a tányérom.
- Látom nem vagy éhes. - mosolygott Ben majd elkezdte enni a kajám. Egy halvány mosoly futott át az arcomon. Tényleg nem voltam éhes.
- Na gyerekek. Mivel odakint nagyon esik az eső nem lesz kinti program. Ha estére jobb idő lesz megtartjuk a tábor tűzet. Ha nem, kénytelenek leszünk itt dekkolni. Próbáljátok magatokat idebent feltalálni. - mondta Mrs.Miller mire többen sutyorogni kezdtek.
- Nem lesz nehéz elfoglalni magunkat. - röhögött össze Ben, Nate és Matt. Erre Linre néztem aki csak megvonta a vállát. Tehát nincs ötletünk, hogy mit csináljuk, ráadásul nem mehetünk ki, tehát nem tudom elkerülni Niallt. Francba. Nem vagyok cukorból. Mrs.Miller elment a konyhába főzni, Adam segített neki mi pedig felmentünk.
- Aki akar üvegezni az 10 perc múlva legyen a fiúk szobájában! - ordított Rose a folyosóról. Kérdőn néztem Linre aki azonnal felpattant.
- Megyünk? - kérdeztem halkan. Általában az ilyen üvegezéseknek az a vége, hogy csókolózni kell valakivel vagy olyan rohad cikis feladatot kapsz, hogy nem mered megcsinálni és kiröhögnek.
- Naná. - vágta rá Lin és felhúzva az ágyról átráncigált a fiúk szobájába. Nem szóltunk semmit csak leültünk.
- Miért vagyunk ilyen kevesen? - kérdeztem furán. Öszintén kicsit féltem. Ha sokan játszunk kevesebb az esélye, hogy pont rajtam áll meg az üveg szája.
- Mert nem sokan mernek velünk játszani. - kacsintott Nate. A szobában Ben, Matt, Nate, Niall, Jane, Rose, Lin volt. Miuán szememmel végig pásztáztam mindenkit,  rájöttem, hogy nem is a feladatokkal lesz a bajom, hanem Niallel aki szintén játszik.
- Na kezdjük! - csapta össze a tenyerét Matt mire összerezzentem. Megfogta az üveget és pörgetett: Lin. - Na szóval Lindsay.. - simogatta az állát. Remegni kezdtem amint megláttam, hogy Niall engem néz. Mi van ha ő kérdez tőlem? Jade! Szedd össze magad, ez csak egy rohadt játék. Jó emlék lesz. Bevállalsz mindent! - Felelsz vagy mersz?
- Felelek. - mondta Lin határozottan. A tapasztalataim alapján jobb az elején merni mert akkor még nincs annyi ötlet.
- Szűz vagy még? - kérdezte azonnal Matt mire Lin totál elvörösödött. Ilyen hülye kérdést.
- Nem. - mondta mire elkerekedett a szemem a többiek pedig füttyögni kezdtek. Pár perc után már nem feszegettük a témát hanem tovább játszottunk. Az üveg Benen állt meg.
- Merek. - mondta bátran. Tőle nem is vártam mást.
- Kösd be a szemed egy kendővel és feküdj el. Valaki valamelyik testrészét a szádhoz kell érintse, te pedig kitalálod, hogy mi az. - magyarázta Lin. Szóval ő is ilyen. Na ezt megszívtam a sok perverz disznó között. Jane kerített egy sálat és bekötötték Ben szemét, aki elfeküdt középen a szőnyegen, hogy mindenki lássa. - Azt akarom, hogy te nyúlj hozzá! Az orroddal. - súgta a fülembe Lin. Vállaljam? Ha nem, biztos gyávának néznek. Bólintottam és Ben fölé hajoltam. A többiek nevetést visszafojtva figyeltek minket. Vettem egy mély levegőt majd lehajoltam. Az orrom Ben szájához dörzsöltem a srácok pedig óriásit röhögtek.
- Ööö. - gondolkodott Ben. - Passz.
- Addig nem hagyja abba amig nem találod ki. - mondta szigorúan Lin. Már én se bírtam és halkan kuncogtam.
- Jade.. - szólalt meg Ben - Melle? - röhögte el magát.
- Hülye. - csaptam az arcára kicsit felháborodva. Ben mindent felsorolt, de nem jött rá így feladtuk. Ben pörgetett az üveg pedig Naten állt meg.
- Menj le és mondd ezt Mrs.Millernek: Gyere kan cicus menjünk fürdeni. - nevetett Ben mire Nate eltemette az arcát. Az senkinek nem tűnt fel, hogy Mrs.Miller nő, de nem szóltam bele. Mindenki lement és kíváncsian figyeltük, ahogy Nate odamegy a tábor vezetőhöz.
- Gyere kan cicus menjünk fürdeni!! - incselkedett Nate és az ujjával hívta magához Mrs.Millert aki döbbenten nézte. A nappaliba óriási röhögés támadt, Rose pedig videóra vett mindent. Aztán felszaladtunk a szobába és leültünk a szőnyegre. Nate pörgetett az üveg pedig Niallön állt meg. Egy hatalmasat nyeltem majd megráztam a fejem. - Ben hozd a nutellás üveget! - szólt Nate mire Ben leszaladt majd visszajött kezében a finomsággal. - Valamelyik lány hasán szétkened a nutellát majd lenyalod. Tisztára! A csajszit én választom! - mondta Nate majd gondolkodni kezdtem. - Jade! - abban a pillanatban azt kívántam bárcsak megnyílna alattam a föld. - Hajrá Niall! - biccentett.

6 megjegyzés:

  1. Basszus.... Na ne!! Istenem ne hagyd abba kérlek folytasd gyorsan!! Siess a kövivel kíváncsian várom!!!!

    VálaszTörlés
  2. ****-meg Valentína :D !! GYere kancicus menjünk fürdeni! :D Kicsit emlékeztet valamire :D
    Köviiit

    VálaszTörlés
  3. gyáá!! :'DD ezen sírva röhögtem. de ez az utolsó... hmmm.... ezekkel én sem üvegeznék... ők viszont nem üvegeznének az én drága barátaimmal:'DD
    kövit de gyorsan.:D

    VálaszTörlés
  4. Valiiiii! neked is pont ilyenkor kell befejezned!!! Direkt húzod az agyam??!! Ha?! Am nagyon jó hamar a kövit!! :D

    VálaszTörlés
  5. gyorsan a kövitt nagyon jó :D

    VálaszTörlés
  6. ááá.xd asszem kovi lesz a kedvenc reszem.xd egy kis perverzio szorult beled.xd engedd csak ki de komolyan!!!xd sok sikert hamar kovit!! es hba lehet meg holnap, mert vasarnap urazok el, es nem leszek ......augusztus 1ig:c de utolag minden komit bepotolok:)xx

    VálaszTörlés