2013. június 30., vasárnap

9.rész ~ Hülye ötlet..

Halihó! 12 feliratkozó és 6 komment!!! Valaki kapjon el! Köszönöm, imádlak titeket :) Bocsi a késéssel, csak a másik blogomba is írnom kellett. Komizzatok és aki eddig nem tette meg iratkozzon fel!!! Jó olvasást! 


ZENE
nem muszáj elindítani csak ezt hallgattam amikor írtam :)

- Jade! - abban a pillanatban azt kívántam bárcsak megnyílna alattam a föld. - Hajrá Niall! - biccentett.
- Nem vállalom! - szóltam közbe.
- Ezt csak Niall mondhatja. Te nem! - mondta Jane. - Feküdj! - parancsolt rám. Lin biztatóan bólintott és azt tátogta, hogy ez csak egy játék. Ja játék, elég gusztustalan, de mindegy. Vettem egy mély levegőt majd lefeküdtem. Nem lesz baj. Kibírom. Niall mellém ért és rám mosolygott. Váááá rám mosolygott. Akkor, ott úgy voltam, hogy leszarom az egészet. Tehát nem haragszik. A boldogságtól majd szét robbantam. Aztán Niall megfogta a pólóm alját és felgyűrte. Már attól kirázott a higed, ahogy keze a hasamhoz ért. Pillangók kezdtek repkedni a hasamba és éreztem, ahogy elvörösödöm. Ha nem is haragszik ez akkor is rohadt ciki. Niall lecsavarta az üveg tetejét majd belemártotta 2 ujját. A többiek csendben figyeltek, Rose pedig videózott. Niall elkente a hasamon a nutellát, lenyalta 2 ujját majd kezeivel megtámaszkodott mellettem.
- Mehet? - kérdezte halkan. Elöntötte a pír az arcom. Aprót bólintottam mire ő megnyalta a száját. A nyelve vészesen közel járt a hasamhoz és ott voltam, hogy ha járnánk simán letámadnám. De nem tehettem.

~ Ben szemszöge ~

Éreztem, ahogy Nate megszorítja a vállam. Mindketten tudtuk, hogy bármelyik pillanatban felrobbanhatok. Nem tudom, hogy miért ezt a feladatot adta Niallnek. Sőt, ennek a kis pöcsnek nem is kéne játszania. Niall megnyalta a száját majd Jade szemébe nézett. Ha Jadenek nem lenne ennyire fontos ez a szőke már rég szétvertem volna. Niall kinyújtotta a nyelvét majd megnyalta Jade hasát. Kirázott a hideg amikor láttam mennyire élvezi. Annyira féltékeny voltam rá. Az első pillanattól kezdve figyeltem Jadet. De Ő csak Niall után fut, aki nem foglalkozik vele. Én meg maradok a barát, aki jót akar neki. Jade csukott szemmel gyorsan vette a levegőt, míg az ír srác érzéssel "nyalogatta" a hasát. Undóritó. Szívem szerint felrúgtam volna a francba. 
- A kurva életbe! - adtam hangot érzéseimnek majd felpattanva kirohantam és rájuk csaptam az ajtót. Leszaladtam a lépcsőn és kimentem a fa házból. Nem törődtem a többiekkel akik megbámultak mert nem értettek semmit. Kint járkáltam a parton és idegesen a hajamba turkáltam. Miért Niall? Miért ő kell Neki? Basszus taknyos 16 éves ír srác. Ezt nem hiszem el. Idegesen felkaptam a földről egy kisebb ágat és mérgesen eldobtam. Tombolni volt kedvem. Miután a parton szétbarmoltam mindent még elrúgtam egy kavicsot majd leültem a kis mólóra. Lábam épp, hogy nem ért bele a vízbe. Hajam az arcomba lógott, nem is akartam eltűrni. Éreztem, ahogy pár könnycsepp folyni kezd az arcomon. Nem töröltem le őket, úgyis egyedül voltam. Mindennél jobban szerettem volna ha Jade utánam jön és megvigasztal. 
- Mi van veled? - ült le mellém Nate. Fiúkkal az ilyet nem lehet megbeszélni. 
- Semmi. - morogtam erőtlenül. 
- Te sírsz? - döbbent le. Nem válaszoltam neki csak letöröltem az arcom. - Ugye nem Jade miatt? - kérdezett rá. Érdekelt, hogy vajon most mit csinál bent.
- Nem dehogy! - ráztam meg a fejem. 
- Akkor? 
- Ilyenért elpazarolni a drága nutellát. - mondtam felháborodva mire Nate röhögni kezdett. Egy fiú haverom sem áll elég közel hozzám, hogy elmondjam neki az érzéseim. Amúgy is, hogy tudnának segíteni? Fiú egy fiúval lelkizzen? Inkább nem. Nate simán bevette, hogy a nutella a bajom. Nem is vártam, hogy megértsen vagy ápolja a szívem, esetleg játsza a kerítőt. Nate még egyszer megveregette a vállam majd bement a fa házba. Arcomat tenyerembe temettem. Pár perc se telt bele amikor éreztem valaki jelenlétét. Nem láttam, nem is tudtam ki az, csak megéreztem, hogy nem messze tőlem áll az illető. - Nem lehetne leszállni rólam? - kiáltottam rá mérgesen és hátra fordultam. Lindsay állt mögöttem. Nem szólt semmit csak leült mellém. - Bocsi. - mondtam, de nem néztem rá.
- Akarsz beszélgetni? - kérdezte kedvesen. Ez a helyzet le írhatatlanul ciki volt számomra. Én, egy 18 éves, jövőre érettségiző pasi, lelkizik egy 1 évvel fiatalabb, törékeny lánnyal, aki mellesleg a kiszemelt barát nője. De valakivel muszáj volt megbeszélnem. Igazából kicsit féltem is. Elvégre jóba vannak Jade-del. Mi van ha elmondja? Igaz, pont ezt akarom. Azt viszont nem, hogy rajtam röhögjön az egész tábor. - Nem muszáj. - sóhajtott és felállt. Indult vissza, de elkaptam a kezét és leültettem magam mellé. Győztes vigyor terült szét az arcán mert tudta, hogy szükségem van valakire. Felé fordultam és egy sóhaj kíséretében kisöpörtem a szememből a hajam. Lindsay törökülésben ült előttem így én is felvettem ezt a pózt. Világos barna, göndör haja kontyba volt a feje tetején. Vékony ezért lassan előre görnyedt. Szöges ellentéte Jede-nek. Nem akartam itt fogni Lindsayt így gondoltam ha már beszélgetni akar, kihasználom.
- Féltékeny vagyok Niallre. - böktem ki minden bevezető nélkül. Azt hittem meglepem majd, ehelyett bólintott. - Szerintem az lenne a normális ha egy 18 éves lányra buknék, de nem. Mert én belehabarodok egy kislányba. Akinek ki kell? - kérdeztem felháborodva.
- Niall. - motyogta Lindsay választ adva a kérdésemre.
- Beszarás. Komolyan. Mondd már meg miért pont Jade! - kiabáltam rá, de ő meg se rezzent.
- Tudod Ben az érzéseidnek nem parancsol hatsz! Neked Jade kell ugye? - bólintottam - Mondanám, hogy akkor menj és szerezd meg, de nem akarom, hogy hülyét csinálj magadból. Jade 16, fogalma sincs róla, hogy te szereted. Tudod csak kit lát maga előtt?
- Niallt. - motyogtam ezúttal én.
- Pontosan! De figyelj csak. Nézdd a dolgok jó oldalát. Pár nap és ennek itt vége. - mutatott Lindsay a fa házra. - Mi mind visszamegyünk Londonba. Niall viszont itt marad. Te közelebb leszel hozzá. Hallod? Jövőre te már végzel a sulival. Felnőtt leszel. Nem vagyok Niall ellen, de majd pár év múlva nézd meg, hogy kinek mennyi esélye lesz Jade-nél. - mondta. Szavai nagy hatással voltak rám. És teljesen igaza volt. Niall itt marad én pedig egy városba leszek Jade-del. Ő elfelejti Niallt, nekem pedig szabad a pálya. Ezekre a gondolatokra mosolyognom kellett. - Na gyerünk!! Szedd össze magad!! - kiabált rám Lindsay és mellbe vágott ami neki fájt jobban. Erre kiröhögtem, ő pedig a bal öklét simogatta. Felálltam majd őt is felsegítettem.
- Köszi. - mondtam mire biccentett. Kezdtem pozitívan gondolkodni és leszartam mindent. Együtt visszamentünk az emeletre és most már mosolyogva álltam meg az ajtó előtt.

~ Jade szemszöge ~ 

Miután Ben kirohant kínos csend telepedett a szobába. Azonnal felültem és lehúztam a pólóm. Niall visszament a helyére és leült. Nate abban a pillanatban felpattant és kiment. Gondolom Ben után. Senki nem szólt semmit, a 2 fiú nélkül pedig nem akartuk folytatni a játékot. Amíg nem történt semmi elkezdtem nyomkodni a telóm. A pouval játszottam, de nem figyeltem semmire csak Niallre. Fél szememmel mindig Őt nézem. Nem vett észre mert ő is a mobilját piszkálta. Magamban felidéztem amikor Niall lenyalta rólam a nutellát. Milyen perverz disznó vagyok. Jól van. Minek tagadjam? Tetszett. Sőt, imádtam. Amikor nyelve a hasamhoz ért kirázott a hideg. A pillangóim szerintem meghaltak. Olyan bizsergető érzés volt. Egy ideig csukva volt a szemem mert próbáltam hamar túl lenni rajta. Aztán rájöttem, hogy a nutella kifejezetten ragadós így ez eltart majd egy darabig. Utána már néztem amit csinál. Néha Ő is rám nézett, de nyelve nem vált el a hasamtól. Volt, hogy tekintetét percekig az enyémbe fúrta, közben pontosan végezve a feladatát. Rendes munkát végzett. A hasamról eltávolította a nutellát és nekem egy életre szép emléket hagyott. Perverz visszaemlékezésemet az ajtó zavarta meg. Nate jött be rajta. Aztán Lin állt fel és már ki is ment. Csodálkozva néztem utána. Ennyire nagy baj van Bennél? Nem értem. A fiúk néha annyira furcsán viselkednek. Ezek a kirohanások is. És még azt mondják, hogy a lányok a hisztisek. Beszarás. A szobában még mindig mindenki csendben ült. Felálltam és gondoltam átmozgatom magam. Járkálni kezdtem majd az ablaknál megálltam. Kezeim a párkányra tettem, úgy néztem ki. A fiúk ablaka egyenesen az erdőre nézett amitől kicsit hátráltam. Magas fenyők borítottak be mindent, az eső szemerkélt, a fák tetejét  köd borította, teli Hold volt. Hát borzongató, mégis gyönyörű látvány nyújtott. Ahogy elmerültem a kinti táj bámulásában, nem vettem észre, hogy Lin és Ben bejöttek. Nem szóltak semmit csak leültek. Ben már nem volt ideges, sőt inkább nyugodtnak tűnt. Nem tudom mit mondott neki Lin, de biztos jó hatással volt rá.
- Folytatjuk? - kérdezte Rose és megfogta az üveget.
- Igen, de Niall pörget! - mondta Matt és Niallnek dobta az üveget. Ő pörgetett az üveg szája pedig Naten állt meg.
- Szívd ki Daisy nyakát! - vágta rá azonnal. Néha elgondolkodom magamban. Vajon tényleg 16 éves?
- Hülye! A saját tesómét? - röhögött Nate.
- Akkor Jane-ét. - biccentett Niall. A lány mocorogni kezdett és őszintén nem akartam a helyében lenni. Nate persze mindent bevállalt amit csak lehetett. Jane törökülésben foglalt helyet és nem is mozdult. Nate elé mászott és leült. Eltűrte a haját majd oldalra döntötte Jane fejét. Először lassan majd egyre durvábban kezdte szívni a nyakát. Már ott voltam, hogy mindjárt eltakarom a szemem. Nate persze tudta hol a határ és pár másodperc múlva abbahagyta. Bár még így is szép nyomot hagyott Jane nyakán. Szegény zavarba is jött, hogy mindenki az ő nyakát akarta megnézni. Aztán Nate pörgetett az üveg pedig Benen állt meg.
- Hmm - húzogatta a szemöldökét. - Markold meg Jade fenekét. De úgy érzéssel! - markolászott a levegőben Nate mire én elvörösödtem. Ben a hajába túrt majd felállt. Mindenki rám nézett, mert én nem mozdultam.
- Megtennéd, hogy felállsz? - kérdezte Daisy mire megforgattam a szemem és felálltam. Úgy fordultam, hogy a srácoknak oldalt legyek. Csak, hogy mindent lássanak. Ben mögém jött és éreztem, hogy köztünk a távolság kevesebb mint fél méter. Mindenki csendbe várta, hogy mi fog történni. Ben csak rátette 2 kezét a fenekemre majd pár másodperc múlva levette.
- Azt mondtam érzéssel!!! - háborodott fel Nate. Éreztem, hogy ez nem csak nekem ciki. Ben csak sóhajtott egyet majd újra megfogta a fenekem. Most viszont olyan erősen megmarkolta, hogy egy halk nyögést váltott ki belőlem. Úgy megtolt, hogy majdnem előre buktam, de elkapta a derekam és megállított. Egy elégedett vigyorral a képén visszaült a helyére. - Na. Már az elején is így kellett volna. - veregette vállba Nate. Paradicsom fejjel ültem vissza a helyemre, de mint mindig a többiek most sem feszegették a témát. Bár volt egy olyan érzésem, hogy Ben kéz nyoma ott maradt a hátsómon. Az említett fiú pörgetett az üveg pedig Mattnél állt meg aki örömében felkiáltott mert eddig nem került rá sor.
- Ennyire ne örülj! - vigyorgott Ben. - Nos Matt baby!! - mondta mire mindenki felröhögött. - Lehúznád azt a büdös zoknit Nate lábáról? Hát persze, hogy lehúzod. Méghozzá a száddal! - mondta és eresztett egy sátáni kacajt. Matt elsavanyodott fejjel mászott Nate elé aki örömmel dobta le a cipőjét és dugta a lábát Matt orra elé.
- Ben ezért meghalsz. - mondta Matt röhögve.
- Te hamarabb fogsz! - röhögött Ben és már el is feküdt, hogy jobban lássa az eseményeket. Mindenki kicsit előre dőlt és nevetést visszafojtva figyeltük, ahogy Matt szája Nate lábához közeledik.
- Gyertek!!! - vágta ki az ajtót Bonnie mire mindenki rá figyelt. - Mrs.Miller szólt, hogy kész a tábor tűz. - mondta és furcsállva nézett Mattre aki úgy nézett ki mintha meg akarná enni Nate lábát. Felálltunk a földről majd kimentünk a szobából. Fél szememmel megláttam, hogy Niall nem jön ki hanem behívja Bonniet. Megtorpantam és bambán néztem a szőke fiúra, de másodpercekkel később Lin elhúzott onnan. Bementünk a lányok szobájába majd ott készülődtünk a tábor tűzre.
- Verd már ki a fejedből! - sutyorogott nekem Lin és belebújt az egyik vékony pulcsijába.
- Te könnyen beszélsz. - szálltam vitába. Suttogva veszekedtünk aztán kibékültünk egy kisujj rázással. Lebattyogtunk a lépcsőn és kimentünk a fa ház elé. A tábor tűz ugyan ott égett, ahol tegnap csak nagyobb lánggal. Enyhe szél fújt, az eső már nem szemerkél és a köd is elment. Épp, hogy kiértünk kivágódott az ajtó és kirohant Ben és Nate. Fürdőgatyában.
- Turner, Robinson!! Azonnal öltözzenek fel! - kiáltott rájuk Mrs.Miller, de ők nem foglalkoztak vele csak rohantak a hajóhoz. Bepattantak és már eveztek is. A vízen produkálták magukat így mindenki őket nézte.
 Egyszer se borultak bele és nem is lettek vizesek. Persze annyira nem volt jó idő ezért Adam a másik csónakkal kergetni kezdte őket, hogy azonnal jöjjenek ki. Lett egy vízi verseny amit többen néztek. Később Bonnie és Niall is kijött. Kíváncsian fordultam feléjük. Egyikük arcáról se tudtam leolvasni semmit. Nem szóltak egymáshoz. Bonnie a lányokhoz csatlakozott míg Niall leült az egyik rönkre és kezébe vette a gitárját.
-Jade ne menj.. - kezdett bele Lin, de én megindultam. Egyedül volt. Gitárral még jobban nézett ki. Épp hangolt amikor leültem mellé. Felemelte a fejét így belenéztem kék szemeibe. Eresztettem egy mosolyt, Ő pedig újra a gitárjára figyelt. Pengetett párat majd a hangszerrel együtt féloldalasan felém fordult. Én is így tettem. Megköszörülte a torkát majd játszani kezdett egy dallamon. Később rájöttem, hogy a Boyfriendet fogja énekelni. (nem tudom mikor jött ki jb száma, de mindenképpen ezt akartam). Végig a szemembe nézett míg gitározott.
- I'd like to be everything you want hey girl let me talk you.. - énekelte Niall. Gyönyörű hangja volt. Kizártam a körülöttünk lévő világot és csak rá figyeltem. Nekem énekelt. A levegőt sokkal gyorsabban vettem. A szívem majd kiugrott és a szokásos. Röviden a halálomon voltam míg Niall játszott. Lassan befejezte és csak akkor vettem észre, hogy majdnem mindenki körülöltünk volt és minket néztek. Erre persze totál elvörösödtem. Niall is látta, hogy a többiek néznek minket ezért elkezdett játszani valami vidámabb számot, most már a többieknek is. Felálltam és Linhez mentem, aki ugyanott állt.
-Fantasztikus volt!! - újságoltam neki mintha nem látta volna.Ő csak bólintott. Nem volt valami lelkes. A másik gondolatom az volt, hogy felhívom Katet. Berohantam a nappaliba és már tárcsáztam is.

~ este 9 ~

Szegény barát nőm már teljesen belezavarodott. Ő se igazodik ki ezen az idióta helyzeten. Megbeszéltük, hogy addig beszélget az anyukájával, hátha kapok jó tanácsot.  Kint ültünk a sötétbe és mindenki szorította a nyársát, amire Adam felszúrta a pille cukrokat. Mike szénné égette, Matt beledobott egyet Alexa hajába ami ott is marad, James Codyt égette meg mert a nyárssal böködte, Nate pedig megvárta míg a cukor meggyullad. Aztán rohant a folyóhoz és mint valami örült belecsapta a vízbe, hogy elaludjon a tűz.  
- Turner te meg mit művelsz? - kiáltott az erdő felé Mrs.Miller. Ben egy nyársat tartott a kezében aminek a vége pirosan világított, tehát forró volt. Előtte a sokkal alacsonyabb Lola állt. 
- Csak kiszúrom a fülét. - röhögött Ben. 
- Jézusom! Azonnal tedd le! - ordított Mrs.Miller és kergetni kezdte Bent, aki persze futott előle. Nem is ő lenne. Később mindenki visszatért a helyére és próbáltunk normálisan sütögetni. Én egész végig Niallt és Bonniet figyeltem. A szőke, ír fiú erősen koncentrált a pille cukrára amit szépen sütögetett. Bonnie pedig a lányokkal nevetett valamin. Első ránézésre semmit nem tudtam leszűrni. Percek múlva se. 
- Szerintem nem járnak. - segített be Lin mosolyogva. Csak bólintottam. Nem tudom mennyi idő telt el, de Mrs.Miller elkezdett minket beterelni. A fiúk minden áron leakarták pisilni a tűzet, amit természetesen nem engedtek nekik. Bementünk és egy gyors fürdés után Linnel a lányok szobájába mentünk. Engem tényleg lefárasztott ez a nap, főleg a tábor tűz. De az üvegezés is jó emlék marad. Már a többi lány is bent volt és aludni próbáltak. Lassan engem is elnyomott az álom. 

- Jade! - rázta a vállam Ben míg halkan a nevemen szólított. 2 keze fejem mellett volt megtámasztva úgy görnyedt felém. 
- Mi az? - nyöszörögtem álmosan.
- Gyere! - egyenesedet ki és egyik kezével megfogta az enyémet majd felhúzott az ágyról. Nate épp Linen ugrált, hogy keljen már fel. Aztán a 2 fiú felkeltette Janet és Roset is. Együtt átmentünk a fiúk szobájába, ahol Niall és Matt már ébren vártak minket. A többiek aludtak. A sötét szoba közepén egy kört alkottunk. Álmosan füleltem, hogy megtudjam miért is hívtak át. 
- Mit szólnátok egy éjszakai hajókázáshoz? - csapta össze a tenyerét Matt mire Ben tarkón vágta. Ezzel utalva rá, hogy halkabban ismertesse a tervet. Ami nem annyira tetszett.. 


3 megjegyzés: