2013. június 18., kedd

4.rész ~ Ben.

Sziasztok! Köszönöm a +1 feliratkozót :) A sok blog olvasásnak köszönhetően rájöttem, hogy a feliratkozók háromnegyede nem komizik. Én viszont akkoris nyaggatni fogok mindenkit. Oldalt 2 helyen is szavazni szóval SZAVAZZATOK és KOMIZZATOK!!! És a végére egy jó hír: ha minden igaz nemsokára kész lesz a blog trailer-je. Jó olvasást! 


Az ablak nyitódására észleltem fel. A párkányra Ben kapaszkodott fel és azon volt, hogy bemásszon az ablakon. Ebben a pillanatban a szoba ajtaja is nyitódott és belépett Niall...
- Fiúk.. - motyogtam az orrom alatt. Egyikük se hallotta, csak azon voltak, hogy bejussanak a szobába. 
- Niall! - nézett mérgesen Ben a szőke fiúra aki becsukta maga mögött az ajtót. 
- Ben! - biccentett vissza Niall. Egymással szemeztek mintha ott se lennék. 
- Mit keresel itt he? - beszélt hangosabban Ben. 
- Jade-hez jöttem. - rántott vállat Niall. 
- Én is. - morogta Ben. A két fiúnak szinte egyszerre rándult ökölbe a keze. Mindkettő feszült volt és farkas szemet néztek egymással. 
- Fiúk! - álltam fel az ágyamról mire felém fordultak. Közelebb mentem hozzájuk. - Ugye azért jöttetek, hogy megbeszéljük? - kérdeztem és erősen hangsúlyoztam az utolsó szót. 
- Ja, megbeszéljük. - röhögött fel Ben. 
- Miért mit akartok? - kérdeztem szinte már hisztérikusan. 
- Kiverni a szart ebből a taknyosból. - bökött Ben Niall felé. A szám tátva maradt Ben szavai hallatán és ijedten Niallre néztem. Ő csak megigazította pólóját és kihúzta magát, jelezve, hogy készen áll. 
- Höhö itt biztos nem lesz verekedés! - álltam közéjük mire Niall megragadta a 2 karom és finoman az ágyra ültetett. 
- Kint is megverhetem. - mondta csípősen Ben mire megint felálltam. 
- Jade maradj már a seggeden! Hadd intézzük el! - szólt rám Niall. 
- Hülye vagy? Ben 2 évvel idősebb, magasabb, erősebb.. - magyaráztam Niallnek. 
- Szóval ilyen nyominak tartasz vagy mi? - kérdezte Niall felháborodva mégis csalódottnak tűnt. 
- Ne most lelkizzetek már! - szólt közbe Ben egy ravasz mosoly kíséretében. Nagyon azt várta, hogy verekedjen Niallel. 
- Jól van nem lesz itt semmi bunyó! - mentem közéjük határozottan. 
- Dehogy nem! - mondta Ben és egy laza mozdulattal arrébb lökött majd Niallnek esett. A földre estem és zavartan megráztam a fejem. Egy percre teljes sötétség vett körül. Nem ájultam el, még magamnál voltam, de nem láttam semmit. Hirtelen a fülemet megcsapta Niall nyöszörgése. Két kezemet ökölbe szorítva megdörzsöltem a szemeim mire kitisztult a látásom. Ben stabilan állt, jobb kezéről a parkettára csöpögött a vér. Niall előtte térdelt, gyengén dülöngélt, orra vérzett. A látványtól kirázott a hideg. Megkapaszkodtam az ágy keretében, hogy felhúzzam magam. Elindultam, Ben egy nagy lendülettel a térdével hasba vágta Niallt, aki a földre rogyott és a hasát szorítva elterült. A bennem lévő bizsergést most átvette a düh. 
- Baszd meg Ben!! - ordítottam rá és leszedtem Niallről mert idő közben fölé került. 
- Ne szólj bele! - kiabált rám amikor arrébb löktem. Hamar lábra állt és még mindig ökölbe szorított kezekkel állt előttem. 
- Takarodj! - mondtam idegesen mégis halkan. Hangom vékonyan, de határozottan csengett. Ben nem mozdult. Niallre néztem aki a lábaim mellett feküdt, a fájdalomtól összeszorította a szemeit. Megsajnáltam és egy kósza könnycsepp gördült le az arcomon. 
- Nehogy megsirasd! - mondta lenézően Ben. 
- Takarodj kifele!!! Most!! - ordítottam rá és éreztem, ahogy elkap az ideg. Magamban már rég felrobbantam. Az ajtó felé lökdöstem Bent majd rácsaptam azt. A fiókomból kikaptam a szoba kulcsát és bezártam az ajtót. 
- Engedj be! Ennél sokkal többet érdemel!! - verte az ajtót Ben. Nem foglalkodtam vele, hanem Niallhöz mentem aki még mindig a parkettán volt. 
- Niall jól vagy? - kérdeztem és kezembe vettem a fejét. 
- Igazad volt. Nyomi vagyok. - motyogta remegő hangján. 
- Te is tudod, hogy nem így gondoltam. - erősködtem. Szarul éreztem magam a történtek miatt. Én vagyok a hibás. Sokkal egyszerűbben is megoldhattam volna. 
- Hagyjuk. - sóhajtott Niall és felült. Egyik kezével a fejét fogta míg másikkal az orrához nyúlt. Felszisszent amikor megérintette a sebet. Ülő helyzetemből felpattantam és a fürdőbe mentem. A szekrényből kivettem egy törölközőt és bevizeztem az egyik sarkát. Visszamentem Niallhöz, aki már az ágyamon ült és a telefonomat babrálta. Amint észrevette, hogy a szobában vagyok, az ágyra dobta a készüléket és rám nézett. Nem törődtem vele csak leültem mellé. Bal kezemmel felemeltem a fejét míg a jobbal a türcsi sarkát óvatosan Niall orrához érintettem. Egyből felszisszent és mozgolódni kezdett. 
- Maradj nyugton. - szóltam rá majd tovább ápoltam az arcát. Amíg vele foglalkoztam éreztem, ahogy tekintete végig járja a testem minden szegletét. Aztán megállapodott az arcomon. Én is őt néztem. - Gyönyörű a szemed! - csúszott ki a számon mire Niall kinevetett (bocsi de ezt muszáj volt :) 
- Te bókolsz nekem? Nem fordítva kéne? - kérdezte egy huncut mosoly kíséretében én pedig éreztem, ahogy elvörösödöm. 
- Akkor monddj nekem valamit. - jutott eszembe az idióta ötlet, de kíváncsi voltam mit mond. Oldalra döntötte a fejét közben engem nézett. 
- A pizsi gatyádba jó a feneked. - mondta mire kidülledtek a szemeim ő pedig nevetve eldőlt az ágyamon. Erre megint rák vörös lettem. Hamar túl léptünk a témán és kezdtük jobban megismerni a másikat. Sokat beszélgettünk, a traccspartit pedig egy bunyóval zártuk. 


2 megjegyzés:

  1. Ez tök jó lett!!!! Remélem összefognak jönni!! Nagyon jó rész ismét csajszi!!
    Siess a kövivel!

    VálaszTörlés