2013. június 16., vasárnap

3.rész ~ Dumáljuk meg!

- Ben te mit keresel itt? - hallottuk Niall felháborodott hangját mire mind felpattantunk a földről. - Nem ezt beszéltük meg!
- Niall? - nyögtem ki idétlenül. Mi a francot keres itt? Mi az, hogy "nem ezt beszéltük meg"? 
- Figyelj Niall... - kezdett bele Ben és zavartan a hajába túrt. 
- Nem figyelek! Nem erről volt szó. - emelte meg a hangját. Találkozásunk óta nem láttam még így. Álltunk a sötétben mind a hárman és értetlenül néztünk össze. Talán én voltam az aki tényleg nem tudott semmiről. 
- Fiúk! - álltam közéjük. - Beavatnátok engem is? - förmedtem rájuk. Nagyon ideges és kíváncsi voltam. 
- Ben! - biccentett Niall mire az említett fiú felé fordultam. 
- Találkozni akartam veled ezért Cody-val megírattam a levelet. Ennyi. - rántott vállat. 
- Ennyi? - beszélt hangosabban Niall. Esküszöm nem értettem semmit. 
- Akkor Niall mondd el te!! - szóltam rá. 
- Már az első találkozásunk óta szimpatikus vagy. Találkozni akartam veled. Megírtam egy levelet, hogy kettesbe lehessünk, de Ben is a szobában volt. Azt mondta jó ötlet, hogy így akarlak megismerni. Késő délután amikor bementem a fiúk szobájába Cody és Ben az asztalnál ültek. Ugyanolyan üzenetet írtak. Erre Ben-nel összekaptunk, hogy lopja az ötletem. Fél óra alatt sikerült megegyeznünk és annyiban maradtunk, hogy az egyikünk nem találkozik majd veled. Ben azt mondta, hogy mivel nekem jutott eszembe menjek én. De mégis itt van! - förmedt rá mire ismét közéjük álltam. 
- Mi a szarért akartatok velem találkozni? Faszom ki van, de komolyan! Kirándulni jöttem nem bepalizni! - emeltem meg a hangom. 
- Jade én nem szeretlek.. - magyarázta Niall. 
- Szóval nem szeretsz? - vágtam közbe. Kicsit szarul esett, hogy így dobálózik a szavakkal. Én mindenkit szeretek a táborból, de csak barátságból. 
- Nem úgy értettem! - lépett közelebb.
- Hagyjál! - hátráltam. Igen, rohadt szarul esett. Nem értheti, hogy a szavaknak mekkora súlya van számomra. Lehet túl komolyan veszem. Lehet túl dramatizálom az egészet.
- Válassz! - törte meg a csendet Ben mire kikerekedtek a szemeim. Egyszerűen mondta mégis határozott volt.
- Mi van? - kérdeztem felháborodva.
- Niall barátsága vagy az enyém? - kérdezte komolyan mire mindketten rám néztek a válaszom várva.
- Ti teljesen megbolondultatok? Hogy döntsek amikor nem is ismerlek titeket? Nem akarok választani!! - ordítottam el magam és megfordulva elkezdtem szaladni a fa ház felé. Nem néztem hátra csak a lábamra figyeltem, hogy ne esek el. Hirtelen beleszaladtam valakibe.
- Jade mit keresel itt? - tolt el magától Adam. Felemeltem a fejem és akkor vettem észre, hogy az összes szobába ég a villany és minden ablakban áll pár gyerek. Kíváncsian néztek le rám és a 2 fiúra akik addigra ide értek. Tehát mindenki látott mindent. Szuper.
- Parker, Horan, Turner!! - szaladt ki Mrs.Miller mire Adam elengedte a karom. - Mi volt ez a cirkusz? Hajnali fél 1 van! Miért nem alszanak? - kérdezte hangosan, de egyikünk se válaszolt. Mégis mit mondtunk volna? Hogy mindkét fiú az én társaságomra vágyik? Hogy összevesztek rajtam? Mégis egy szívatás volt? Mindenki nézett minket. Holnap faggatni vagy röhögni fognak rajtam. - Jól van! - szólalt meg megint Mrs.Miller. Holnap a csoporttal túrázni megyünk a folyó mentén. Ti hárman nem jöhettek velünk. Itt maradtok a fa házban és rátok zárom az ajtót. Nem érdekel mit csináltok, de megbeszélitek ezt az egészet. - mondta ellenmondást nem tűrő hangon. - Most pedig mindenki menjen aludni. - tapsolt kettőt. Niall-lel és Ben-nel a fa házba mentünk és ledobtuk a cipőinket. Nem szóltunk egymáshoz. Fáradt és ideges voltam. Mivel már voltam zuhanyozni és amúgy is pizsibe mentem ki,  csak ledőltem az ágyamba. A szobába sötét volt, de éreztem ahogy pár lány megbámul. Lin se zavart. Gondoltam, hogy holnap fognak kiváncsiskodni. A fal felé fordultam és próbáltam aludni, de az agyam folyton kattogott. Amikor Ben-nel leültem a fűbe. Olyan jó volt, hogy csak ketten voltunk. Aztán megjelent Niall. Akkor látni kellett volna az arcát. Szeme szikrákat szórt, arca megfeszült, keze pedig ökölbe volt. Talán féltékeny? Ben azt mondta, hogy beszélgetni akar velem. Ezt én egy baráti gesztusnak minősítettem. De Niall. Kicsit máshogy viselkedett. Komolyabban vette az egészet míg Ben lazán, de mégis határozottan kért arra, hogy válasszak. Talán szeretnek? Többet éreznek? Vagy én értettem félre és tényleg csak a barátaim akarnak lenni? De a többiek is a barátaim és mégsem csapnak ilyen balhét. Tele voltam gondolatokkal és érzésekkel. Fülembe dugtam a fülesem és reménykedtem, hogy a zene sikerült megoldani mindent.

~ másnap ~

- Jade ne kéresd már magad! - ugrált Bonnie. Nemsokára indulnak a túrára, de addig is kifaggatnak. 
- Hagyjátok már! Majd ha akarja elmondja! - kelt a védelmemre Lin. 
- Te könnyen beszélsz Lindsay neked úgyis elmondja! - ült le Jane megsértődve. 
- Nem kell részletezni! - állt meg előttem Rose. 
- Niall és Ben összevesztek! - mondtam ki mire a lányok sikítozni kezdtek kivéve Lint, aki csak biccentett és eltátogta, hogy amíg túrázik addig sms-be megbeszéljük. 
- Rajtad? - kérdezte Daisy. Már magamban tudtam mi lesz ha erre a kérdésre válaszolok. 
- Igen. - sóhajtottam mire megint sikítani kezdtek. Azt mondogatták, hogy mennyire lennének a helyemben és, hogy milyen szerencsés vagyok mert Ben nagyon jó pasi. Nem mondtam nekik, hogy egyiket se szeretem. Csak csendben ültem és bámultam ki a fejemből. Már azt se tudom mit gondoljak.
- Lányok! Indulunk! - nyitott be Nate. - Paker te maradsz! - nyávogott Mrs.Miller hangját utánozva mire elnevettem magam. Hozzá dobtam egy párnát mert nem akartam erre gondolni. - Naaa ne vágj már ilyen savanyú képet! - ugrott rá az ágyamra és óvatosan megcsikizett mire felröhögtem.
- Csak olyan hülyén jött ki a tegnap este. - mondtam nyomottan.
- Hát igen elég ciki volt. - értett egyett. - De mi is történt pontosan? - kérdezte kíváncsian. Itt sejtettem, hogy Ben és Niall nem avatták be a fiúkat. Egy halvány mosoly suhant át az arcomon amit Nate is észrevett. - Ne titkolózz!!! - bökött oldalba. - Na mondjad!
- Majd mesélek, de most menj te is a túrára. - amint ezt kimondtam Mrs.Miller rontott a szobába.
- Robinson mit keres a lányok szobájába? - kiabált felháborodva mire Nate felugrott az ágyamról.
- Megerőszakoltam az összeset!! - röhögött fel mire Mrs.Miller feje egyre vörösebb lett én pedig eltakartam a számat mielőtt hangosan kitörne belőlem a röhögés. Nate csak rám kacsintott mire nevetve megráztam a fejem.
- Hogy mondtad? - dülledt ki Mrs.Miller szeme mikor leesett neki Nate mit is mondott.
- Pedomaci vagyok! - hülyült tovább Nate majd az ablakhoz ment. Kinyitotta azt majd a párkányra ült. - Lent találkozunk! - intett és másodpercek alatt eltűnt. Döbbenten néztünk majd az ablakhoz rohantunk. Megkönnyebbülve láttuk, hogy Mike és James elkapták. Mrs.Miller kizavarta a lányokat az ajtót pedig rám csapta. Az ágyamon hasaltam, fejemet a párnámba nyomtam és zenét hallgattam. Nem érdekelt Niall és Ben épp mit csinál. Egyedül akartam lenni és kicsit átgondolni a helyzetet. Egymagam ez elég nehéz volt ugyanis nem tudtam, hogy a srácok mit gondolnak. Az ablak nyitódására észleltem fel. A párkányra Ben kapaszkodott fel és azon volt, hogy bemásszon az ablakon. Ebben a pillanatban a szoba ajtaja is nyitódott és belépett Niall...


Ha tetszett légyszi komizzatok, szavazatok és aki eddig nem tette meg iratkozzon fel!!! <3 

4 megjegyzés:

  1. imádom*-* hamar köviiit: )).xx

    VálaszTörlés
  2. Rohadtul jól írsz husikám :D Gyorsan kövvit :D

    VálaszTörlés
  3. http://theeccentic.blogspot.co.at/p/dijaim.html egy kis meglepi nálam: )xx

    VálaszTörlés
  4. Csajszi siess a kovivel nagyon varom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés