2013. június 13., csütörtök

2.rész - Csak ketten?!

Sziasztok! Nagyon unatkoztam így gondoltam felteszek egy részt :) Oldalt lehet szavazni, hogy milyennek találjátok a blogom szóval SZAVAZZATOK!!! És komizzatok! Légysziiii ^^ Nagyon jól esik ám. Jó olvasást!


- Ébresztő!!! - jött be Adam mire minden lány a takaró alá bújt. - Csajok!! - kiabált tovább, de hiába. 
- Ma van a nagy nap! - lógatta le a fejét Lin amitől kicsit megijedtem. 
- Milyen nagy nap? - nyöszörögtem álmosan mire lemászott mellém. 
- Tudod. Te és a titokzatos fiú. - célozgatott. - húzogatta a szemöldökét mire a párnámba temettem az arcom. 
- Ne is mondd! Nem aludtam semmit. Egész este ezen agyaltam. - magyaráztam. 
- Mit kell ezen agyalni? Biztos valamelyik fiú az. - vigyorgott. 
- Majd meglátjuk! - legyintettem. Nem mutattam, de magamban rohadt kíváncsi voltam. Egy fiúhoz se kerültem olyan közel, hogy elhívna. Jól van majd meglátjuk. Nem parázok. Ezzel lezártam magamban mindent és elkezdtem öltözni, ahogy a többi lány is. 
- Adison és Parker gyertek a konyhába! - állt meg az ajtóba Mrs.Miller mire én és Lola zavartan összenéztünk. Lementünk, ahol Cody-val és Mike-kal találkoztunk. - Ma ti fogtok teríteni. - mondta egyszerűen és kiment. Mi négyen összenéztünk majd egy vállrántással elintéztünk mindent. Lola-val a tányérokért, míg Cody és Mike a poharakért mentek. Persze ők rendesen elszórakoztak ketten, mi pedig terítettünk. Épp az egyik tányért akartam letenni amikor Cody hirtelen mellém lépett és letett egy poharat. 
- Megkaptad a levelet? - kérdezte halkan mire kikerekedtek a szemeim. 
- Te küldted? - kérdeztem kicsit hangosabban mire kiegyenesedett. 
- Szóval megkaptad! - húzta fél mosolyra a száját majd egy kacsintás kíséretében otthagyott. 
- Várj már! - szaladtam utána. Elkaptam a karját mire ő megpördült, így szemeztünk. - Te voltál? - szorítottam meg a kezét, de nem szólt semmit. - Cody!
- Nem! - röhögte el magát majd kicsavarta a saját kezét és felszaladt az emeletre. Sóhajtva fordultam meg és indultam vissza az asztalhoz. 
- Mi volt ez? - kérdezte Lola kíváncsian. Valami marhaságot akartam mondani, de az előttünk álló Mike nem bírta és elröhögte magát. Annyira éreztem, hogy tud valamit. Felment bennem a pumpa és inkább felrohantam a lányok szobájába. Bent volt Bonnie és Alexa. Tekintetemmel Lint kerestem. Az ágyamon feküdt és a tegnapi cetlit tartotta a kezében.
- Kutakodtam egy kicsit. - mondta halkan amikor leültem az ágy szélére. Nem várta meg míg rákérdezem, folytatta. - Körbe járkáltam egy papírral és mindenkivel írattam egy kis szöveget. - magyarázta. - Persze pár fiú nem akarta erre pazarolni az idejét. - forgatta meg a szemeit. - Niall, Ben és Nate nem akartak írni a papírra. Amit viszont megfejtettem, hogy az  üzenetet Cody írta. - Itt fájdalmasan a homlokomra csaptam és eldőltem az ágyon. Miért velem? Miért Cody? Semmi bajom vele mert rendes srác, csak én tényleg azért jöttem, hogy szórakozzam. Ahhj. Lin persze kiváncsiskodott mire én elmeséltem neki az étkezőben történő incidenst. Lin száj tátva hallgatta aztán közölte, hogy Cody a hunyó.  

~ délután 2 óra ~

 - Lin nem fog kelleni a zöld bakancsod! - röhögtem el magam. A többiek már lent vártak minket, mert indulnánk bobozni.
- Mi van ha esik az eső? Mullingar-ben vagyunk. - okoskodott mire én legyintettem. Betuszkolta bakancsát a táskájába és együtt lementünk a többiekhez. 
- Gyertek mert lekéssük a buszt! - sürgetett minket Mrs.Miller. A csoporttal hangosan indultunk a busz megállóba. Amint megérkeztünk a busz be is gurult elénk. Mi, mint a vadállatok tolakodtunk fel a buszra. A jármű elindult, de túl sokan voltak rajta így nem jutott hely mindenkinek. Lin hátra rohant, hogy foglaljon helyet, de egy öregebb nő leült mellé. Nem messze tőle kapaszkodtam a sárga rúdba. Jobb oldalamon, háttal nekem Niall állt és James-szel beszélgetett. Másik oldalamon pedig egy jóvágású fiú állt. Szemeztünk egy darabig, de nem szóltunk egymáshoz. 
- Hé Jade. - hallottam Matt hangját mire megfordultam, hogy a fiúra tudjak figyelni. 
- Mi az? - kérdeztem kíváncsian. 
- Majd jössz velem egy körre? - kérdezte mire a fiúk hangosan röhögni kezdtek. Természetesen félreértették. - Bobra gondoltam. - magyarázta Matt vörös fejjel. Aprót bólintottam egy bíztató mosoly kíséretében. Visszafordultam és ismét szembe találtam magam a helyes fiúval. Nem lehetett több 17-nél. Hirtelen a busz nagyot fékezett. Niall rám borult én pedig a fiúra. Tiszta ciki volt.
- Jade te kis huncut! - röhögött Nate mire én felmutattam neki a középső ujjam.
- Bocsi. - motyogtam a srácnak.
- Nem baj. - mondta. Hangjától kirázott a hideg. Az út további részében bemutatkoztunk egymásnak és beszélgettünk. A busz lassítani kezdett mire a fiú, akit amúgy Dave-nek hívnak, óvatosan oldalba bökött. - Látlak még? - kérdezte kíváncsian. Zöld szemei kidülledtek míg a válaszom várta. Barna, tüsis haját még csak most tanulmányoztam át.
- Nem tudom. - tanakodtam. Mrs.Milller azt mondta csoport nélkül nem mehetünk el, és amúgy is csak 1 hétre  jöttünk.
- Megadod a számod? - csillant fel a szeme. Nyúltam hátra a telefonomért amikor fékezett a busz.
- Leszállás! - kiabált Mrs.Miller.
- Majd legközelebb. - simított végig a karomon. Akkor ott, azt hittem megpusztulok. Hogy lehet valaki ennyire rendes? Ilyen kedves? Esküszöm lenyomoztatom Lin-nel.
- Álljatok be kettesével. - szólt ránk Adam mire én Lin mellé indultam, de Niall beállt mellém.
- Ki volt ez a fiú? - kérdezte kíváncsian.
- Csak egy barát. - legyintettem. Mit mondtam volna, fél órája ismertem.
- Barát? - kérdezett vissza.
- Igen Niall csak 1 barát. - erősítettem meg.
- Értem. - bólintott. - Bobozol majd egyet velem is? - kérdezte.
- Persze. - jelent meg egy mosoly az arcomon. Pár perce sétáltunk és már ott is voltunk.
- Az meg mi? - horkant fel Daisy mire mindenki rá figyelt.
- Az egy fasz. - röhögött Ben.
- Mit mondtál Turner? - dülledt ki Mrs.Miller szeme, Ben pedig megrázta a fejét. A virsli tényleg arra hasonlított, de ezt nem kívántam kivesézni.
- Na szóval. Most fél 3 van, legkésőbb 6-ra mindenki legyen itt. - ismertette a tervet Adam. Időközben szemerkélni kezdett az eső amire Lin ördögi kacajt adott ki magából. Linnel a pénztárhoz futottunk és 10 jegyet vettünk fejenként. Rohantunk le a lépcsőn és amint kilyukasztottuk a jegyeinket már be is ültünk az első kocsiba. 2 kört mentem vele majd együtt ültünk le a padra egy zacskó gumi cukorral.
- Jade. Jössz? - állt meg előttem Niall és a kezét nyújtotta mire Lin elkezdte huzogatni a szemöldökeit. Mosolyogva megragadtam a kezét és együtt beálltunk a sorba. Beültünk a kocsiba, a vontató pedig elkezdett minket felfele húzni. Közben a kerítésnél Lin fény képezett minket amire Niall-lel grimaszoltunk. - Elkel mondanom valamit? - szólalt meg Niall mögülem.
- Mondjad. - nem tudtam hátra fordulni így csak füleltem.
- Soha nem vezettem még. - röhögte el magát.
- Tessék? - sokkolt a kijelentése. Én nem tudok vezetni és még félek is a magasban. Reflexből Niall mellkasára simultam mire egy elégedett sóhaj hagyta el a száját. - Hazudtál mi? - röhögtem el magam kínosan. Cikinek éreztem a helyzetet, hogy hozzá bújok amikor nincs mitől félnem. Kiegyenesedtem volna, de visszarántott.
- Nem zavarsz. - motyogta. Hangján éreztem, hogy mosolyog. Mondtam volna valamit amikor meglendült a kocsi és lefele indultunk. Észrevettem, hogy Niall nem ismeri a féket és nem fél a kanyartól. Én viszont igen. Lassan és biztosan visszaértünk én pedig úgy szálltam ki mint akit 6x megkínoztak.
- Én jövök. - rohant le a lépcsőn Matt.
- He? - néztem rá idétlenül mert még csak most szálltam ki.
- Megígérted. - vigyorgott és megragadva a karom szó szerint bevágott a kocsiba. Matt annyiva különbözött Lin-től és Niall-től, hogy ő tényleg nem tudott vezetni. Nem is kellett félnem mert nagyon lassan mentünk.
- Tempó Matt. - orditott Ben a mögöttünk lévő kocsiban majd gondolkodás nélkül belénk jöttek. Ha nem vagyok bekötve simán kiesem.  Éveknek tűnt mire visszaértünk. Nem gondoltam volna, hogy a vagány külső mögött olyan fiú van aki nem tud vezetni. Mentem mégegy kört Lin-nel és Ben-nel aztán megszálltuk a büfét és feltankoltunk mindenfélével. Hazafelé megálltunk a kis hídon és a fiúk leköptek másokat. Az út pont alattunk ment ezért köpködték a másik csoportot. Tiszta nyál lett a fejük. Ez amolyan bosszú volt, mert miattuk nem tudtunk gyorsan menni a pályán.

~ 23:45 ~ 

Halkan osontam ki a lányok szobájából. A papírra az volt írva, hogy éjfélre a folyónál. Lint nem akartam felkelteni, elég ha én nem alszom. Lábam alatt nyikorgott pár lépcsőfok amire összeszorítottam a szemeim. Lent belebújtam a cipőmbe és kimentem. Furcsálltam, hogy ilyen későn nyitva van, de most nem ez a lényeg. Kint segg sötét volt így próbáltam nem elesni. Gyors léptekkel mentem a folyó mellé. A sötétben óvatosan lépkedtem át a gyökereken amíg meg nem botlottam az egyikbe. Felnéztem és láttam egy árnyékot, ami felém közeledett. Körvonalai kirajzolódtak, de arcát nem láttam. 
- Jade? - kérdezte az ismerős hang. Ben volt az. Felsegített a földről én pedig leporoltam a gatyám. 
- Mit keresel itt? - kérdeztem amikor a folyó mellé értünk. 
- Pont időben jöttél. - nézte meg a teloján az időt. 
- Te írtad a levelet? - világosodtam meg és részben megkönnyebbültem. 
- Nem, Cody írta az én nevemben. - röhögte el magát. 
- És mit akarsz? - fontam össze a karom. 
- Csak beszélgetni szeretnék veled. - mondta és biccentett egyet, hogy üljünk le a földre. Mosolyognom kellett, hogy Ben velem szeretne beszélgetni és erre ezt találta ki. - Mesélj magadról. Alig ismerlek. - mosolygott ő is. Szólásra nyitottam a szám, de valaki megzavart. 
- Ben te mit keresel itt? - hallottuk Niall felháborodott hangját mire mind felpattantunk a földről. - Nem ezt beszéltük meg!


3 megjegyzés:

  1. Na nagyon kiváncsi vagyok!! SIESS A KÖVIVEL!!!!

    VálaszTörlés
  2. Ez rohadtul jó Vali!!!! Hozd a kövit de gyorsan!!! :D

    VálaszTörlés
  3. annyira jó*-* nagyon ügyesen írsz, csak így tovább ; DD kövit hamar:))

    VálaszTörlés