2014. január 2., csütörtök

:/

Sziasztok! 
Tudom, hogy ezer éve nem volt rész és azt is tudom, hogy már alig vagytok páran, akik olvasnák a blogom. Rengeteg ötletem van, de nincs kedvem írni. Lehet azért mert lusta vagyok vagy egyszerűen nem hiányzik az írás. Többször rávettem magam, hogy folytatom, de egy részt se tudtam teljesen megírni. Ezt a bejegyzést már korábban is kitehettem volna, de ezt is elfelejtettem. Nem vagyok ennyire szétszórt csak a blogolás háttérbe szorult. Tényleg be akartam fejezni és tényleg sajnálom. 
Utólag is boldog új évet! 
xoxo: DirecToner

5 megjegyzés:

  1. Most akkor befejezted ezt a blogot?:(

    VálaszTörlés
  2. Semmi baj... Csak kicsit csalódott vagyok:/ Kedvenc blogom volt ez is meg a másik blogod is:) Azt még befejezed ugye?:)) Nagyon remélem! De azért elmondod, hogy nagyjából mi lett volna a vége?:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy a blogjaim a kedvencek között van, ez nagyon jól esik :'D
      Igen a másikat tényleg be fogom fejezni, word-be már minden megvan csak még hiánytik egy kicsi. Szeretnék valami csattanót a végére és azon gondolkozom :DD
      Hát nem tudom feltűnt-e, de a modulsávba rengeteget változott a történet >.< Túl sok ötletem volt, de amikor elkezdtem már nem tetszett annyira. A következő részben pár napot ugrottam volna, Kate visszament volna a suliba, Ben és Jade lefeküdtek volna és Niall telefonált volna. Ennyi ötletem volt és sehogyse tudtam összerakni egy részt nektek meg időm se volt nagyon ezért is fejeztem be :\

      Törlés
  3. Szia tudom hogy azt hiszed senkit nem érdekell màr de engem nagyon is kérlek folytasd annyira jó lenne olvasni a folytatàst kérlek*-* ^-^

    VálaszTörlés